måndag 13 maj 2013

En ratad skjorta

Här om dagen var Eva, Tage och Brasse här och hälsade på. Eva ville ha hjälp att laga killarnas byxor och så ville hon beställa lite ugglor. Tyger till bäbisugglor har jag i ett par lådor som man kan rota runt i se vad man hittar bland små överblivna bitar. Eva öppnade den första lådan och fiskade genast upp en skjorta som jag lagt dit. Skjortan var en test av ett nytt mönster, men jag tyckte inte att den blev bra så hamnade den i uggletyglådan. Eva var av en helt annan åsikt och provade den genast på Brasse. Till min förvåning blev det inte alls tokigt när den kom på. Slutet på historien blev alltså att mitt misslyckande blev en helt ok skjorta till Brasse.
 

 
Så fick jag en beställning på ett par hängslebyxor till en tvåårig tjej. Leverans imorgon och jag hoppas att de blir omtyckta. 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar