torsdag 15 augusti 2013

Vännerna är tillbaka i stan:)

Igår var bästis-Karin här. Vi har inte setts sedan i början av sommaren, så vi hade en del att ta igen. Karin hade med sig tyger, många och jättefina. Några var från hennes farmor i Blekinge, Karn  hade hittat dem när huset städades. Så var det tyger från arbetskamrater till Karin. Hennes chef Ann-Marie hade köpt tyger åt mig på loppis, Sussie hade fått tyger från sin kompis Pias mamma. Jag har aldrig träffat de här personerna, och jag får tårar i ögonen när jag inser att de har tankarna på mig när de ser fina tyger. TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Det kommer foton på tygerna i nästa inlägg eller så.
 
Med Karins besök kom en beställning, hon ville ha en klänning av ett lakan hon hittat hos farmorn. Fint blev det, om jag får säga det själv. Och om det är någon annan som tycker likadant så finns det tyg kvar;)
 
 
 
 
 
Sanna har fyllt år under sommaren, men vi har inte setts mycket. Nu är hon tillbaka i stan och jag längtar att ses snart. Sanna, om du läser det här så får du avsluta nu för det kommer bilder på din födelsedagspresent. Efter lite funderingar så blev det ugglor (igen) men i en lite ny form, jag satte dem på en tygburk... eller vad heter det? Kanske lite pråligt, men det går väl alltid att ha skokräm eller klädnypor i, lite undanskymt i garderoben. 


 

 
 

 

 
 


1 kommentar:

  1. Härlig klänning och jättesöta ugglor tycker jag! Hoppas att din sommar har varit bra! Kramar från Skåne!

    SvaraRadera